Искази верног народа о чудима и исцелењима у манастиру Свете Тројице у Горњој Бистрици у епархији милешевској

Поштовани посетиоци нашег сајта,

Пред Вама је само део исказа верног народа о чудима и исцелењима у манастиру Свете Тројице у Горњој Бистрици у епархији милешевској, а све по вољи и љубави Божијој и добротом нашег дивног оца Мелентија (Јаковљевића). Отац Мелентије је један од правих и истинских монаха у нашој Српској цркви и као такав је већ засметао епископу милешевском Атанасију Ракити, где га владика Атанасије већ дуже време терорише, а у задње време је и под забраном свештенодејства. То што је отац Мелентије окупио верно стадо око Цркве Христове и што ради по истини Божијој, то је увелико засметало актуелном епископу милешевском Атанасију Ракити. Народ је стао већ у одбрану нашег дивног оца Мелентија и спреман је за борбу, ако до ње и доће. Христос посреди нас!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

По вољи Божијој, мирљанин Милош.

Велику захвалност дугујем Богу и пресветој Богородици, поштовани и решен сам да слободно сведочим о томе како сам уз Божији благослов и искрену молитву, измолио пород и долазак на свет кћерке Јелене. О себи могу рећи да сам тек са двадесет година живота пришао Светој Цркви и трудом и молитвом заволео нашу веру Православну. У цркви св Тројце код Бистрице и код оца Мелентија, имао сам срећу да дођем Божијом вољом за савет како да решим велику жељу коју сам имао.

ПОДРЖИТЕ НЕЗАВИСНО НОВИНАРСТВО
Помозите рад Васељенске према својим могућностима:
5 €10 €20 €30 €50 €100 €PayPal
Заједничким снагама против цензуре и медијског мрака!

Након прве трудноће, супруга и ја смо сами пазили сина у топлини и љубви која је само од Бога дошла. Након неког времена пожелели смо и друго дете и суприга затрудни али у кратком року доктор наредеи хитан прекид трудноће. Након тога, пали смо у очај баш као сламка на ветру, преломљени. Храбрили смо једно друго, баш као што је записано да супружници чине. После извесног времена и свакодневне молитве колегиница помену манастир код Бистрице и оца Мелентија да је вољна да оде тамо и да би требало да пођем и ја. Након првог виђења био сам одушевљен манастиром. Отац Мелентије нас топло примио, прочитао молитву и послушао шта смо имали да кажемо и питамо. Мени и супрузи је рекао и препоручио да постимо и да дођемо заједно на молитву. Након нашег доласка и присуства молитви коју нам је отац Мелентије читао, применили смо све што нас је саветовао и у неком охрабрењу и сигурности да смо на правом путу истрајали смо. Ја сам имао јаку жељу да још неколико пута будем у манастиру на литургији и онако кад ме пут нанесе. Пролази нешто мање од два месеца и супруга одлази на преглед код гинеколога. Резултат прегледа, позитиван налаз трудноће. О радости моје, и хвала Господу и пресветој Богородици. Касније цела трудноћа је била боља него трудноћа са првим дететом. Истински благослов смо добили и дете се родио 17. октобра 2015.године на дан св Стефана и Јелен Штиљановић.

Отац Мелентије је прави духовник спреман за разговор са народом и посвећен молитви ушта сам се безброј пута уверио. Цркву је оживео, народ са свих страна приближио цркви, молитви Богу и покајању. Тешка су времена, али су таква одувек била, само смо ми уљушкани у свакодневни самоугођај и летаргију, па верујемо у крпе а незнамо себе да смиримо и тако у срцу смирени да заволимо Бога, творца нашега. У нади да сам бар нешто написао као сведочанство о истинском догађају, поздрављам Вас с Богом и са Богом до краја.

Милош Димитријевић

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ја Душан Оташевић уз дужно поштовање се овим путем обраћам Светом Архијерејском Синоду уз присуство свога оца Љубивоја Оташевића и стрица Рајка Оташевића.

Да почнемо од тога да смо ми у своме селу Брезна поклонили земљу Оцу Мелентију који служи у Манастиру у Бистрици тренутно. Он је имао жељу да на тој земљи сагради Манастир посвећен Светом Нектарију, на шта би ми , а надам се и већина наше браће у Христу били поносни када би им се пружила прилика да земљу поклоне за тако нешто. Отац Мелентије је затражио благослов од нашег Владике за изградњу Манастира и није га добио, не знам уз које образложење ако је уопште и речено који је разлог. Ми земљу нисмо још увек превели. Наш парохијан Отац Ранко је већ неколико пута свраћао до нас и звао на телефон,већином мене, да ме пита зашто смо дали земљу и како ми то тако дајемо земљу и да земља само може да се да Епархији и никако само Мелентију. Једном приликом је свратио до нас кући и рекао нам да ми радимо против правила Православне Цркве и да у том случају ми можемо бити санкционисани тако што нам се неће више светити водица, ломити колач, па чак да може и да нам се забрани улазак у Храм.

Прочитајте још:  Професори Филозофског факултета траже заштиту за Милоша Ковића

Па Вас ево ја питам јесу ли то наша правила у Православној Цркви и шта ми ту лоше радимо што поклањмо земљу за изградњу још једног Манастира.

Добили смо чак и позив од Владике лично да дођемо на разговор, на који нисмо отишли , сматрамо да немамо шта да разговарамо јер Отац није добио благослов да било шта гради. Ми земљу поклањамо њему и само ћемо је њему преписати, сматрамо да то није ништа лоше и зар је још један Манастир вишак и ако ако смо чули наш Владика каже да и у овим нема ко да служи. Да ли је то у питању ил се нешто друго крије стварно није наша ствар. Само Вас молим да размотрите све и ако можете размислите о чему је реч, и зашто тај човек у Бистрици за 10 година службе није добио ниједан одговор од Владике и када је желео нешто да уради био је одбијен.

У нади да ћете размотрити ово писмо и да ћемо добити одговор унапред смо Вам захвални моја породица и ја.

Душан Оташевић

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Овим писмом желим да се захвалим Господу Богу и Пресветој Мајци Божијој са жељом да помогну свим верницима.
У јануару 2015. године први пут сам дошао у манастир Свете Тројице у Горњој Бистрици са пријатељима који су нам препоручили, тражећи лек за супругу која је била укочена. Дочекао нас је Отац Мелентије који је одмах по сазнању за супругину болест почео са читањем молитви за њено оздрављење. И помогао јој је.

Од тада, одлазећи на литургију, од Оца Мелентија сам учио о вери у Господа Бога, посту, исповести, причешћу, читању молитви.

Године 2014. откривен ми је дијабетес тип II. Био сам на граници инсулина. Уз помоћ Оца Мелентија и узношењем молитви Господу Богу и Светој Мајци Божијој, постом, причешћем и исповедањем, шећер у крви је враћен у границе нормале.

У априлу 2016. године уграђен ми је бај пас на срцу. Само вером у Господа Бога и Свету Мајку Божију и молитвама које ми је узносио Отац Мелентије у манастиру Свете Тројице,нисам имао болове ни нило какве постоперативне проблеме.

У фебруару месецу 2017. године лечио сам ожиљак на нози одакле је вађена вена, која је била боје труле вишње. На једној од литургија у манастиру Свете Тројице осетио сам врелину у нози и после 5-6 дана сам се ослањао на њу и боја коже се вратила.

Хвала Господу и Светој Мајци што су нас призвали на ово смето место где смо из молитве Оца Мелентија доживели исцељење, мир и спокој у души.

Брат у Христу
Станко Петронијевић, Ужице

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Дошла сам на идеју да писменим путем испричам своју причу, свој пут и да на овај начин изразим захвалност Господу Богу, Светој Мајци и Оцу Мелентију са циљном поруком свим људима: да верују у љубав Господњу.

Било је то 25. децембра 2013. године када сам посетила манастир Свете Тројице који се налази у Горњој Бистрици. Чувши за Оца Мелентија и исцељења која су се догодила у поменутом манастиру, тог јутра са пријатељицом сам се упутила ка манастиру у жељи да нам Отац Мелентије прочита молитве. Разлог обиласка манастира јесте тражење помоћи од Господа и Свете Мајке за предстојећу операцију штитне жлезде, која је била заказана 30. децембра. После неколико прочитаних молитви, чвор (или стручно: нодус) на штитној се смањио толико да сам одустала од операције на свој захтев. Међутим, после 15ак дана после много узнесених молитви, Отац Мелентије ме саветује да одем код доктора, тј. конкретно гастроентеролога. Послушала сам савет и одмах сам заказала приватан преглед, мислећи да је све у реду и да нема разлога за бригу. Међутим, на прегледу (колоноскопији) речено ми је да имам канцер и још преосталих 15 дана живота. Ту страшну вест стојички сам прихватила без икакве бојазни, јер моја сигурност и вера у Господа Бога, Свету Мајку и молитве Оца Мелентија побијала је сваки и трачак сумње или страха који је покушао да се јави. Стигао је налаз, дијагноза је гласила: четврти стадијум канцера са метастазама на јетри. То сазнање учврстило је мој пут ка вери на који сам одлучно закорачила. Наставила сам путем којим сам кренула тог 25. децембра уз помоћ Оца Мелентија који ме је водио путем вере и који ме је учио правилима поста, исповести и молитве, тј. суштини наше православне вере. Редовним одласком у манастир на литургије, узношењем молитви Господу Богу, Светој Мајци заједно са Оцем Мелентијем, редовном исповешћу, правилним постом и причешћем, ја сам се спасила и оздравила. До операције није дошло јер је канцер нестао. Постоје писмени докази у виду медицинске документације за све написано у овом писменом обраћању.

Прочитајте још:  Вучић: Цене нафтних деривата мораће да расту и у Србији

Захвална сам Господу Богу и Светој Мајци што су ме призвали на ово свето место где сам уз помоћ Оца Мелентија и његових молитви доживела исцељење, мир и спокој у души и доживела љубав Божију. Такође сам захвана на могућности да вам се данас, жива и здрава, на овај начин обратим и поделим своју животну причу, како бих некоме, ко ово чита, помогла.

Милена Грујичић – Ужице
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Зовем се Ана Иркић и из Ужица сам. У Бога сам веровала од како знам за себе, али сам праву веру спознала тек када сам упознала оца Мелентија из Манастира Свете Тројице у Бистрици код Нове Вароши.

Упознали смо се 2013. године када ми је дијагностификован рак поткожног масног ткива на нози. Само што сам родила своје друго дете. Како су то ситуације у којима се човеку учини да нема спаса једино што му преостаје је да се моли. Оца Мелентија ми је послао сами Господ. Учио ме је полако свему…молитви, посту, стрпљењу, смирењу некада на шаљив начин, а некада и веома строго. Усрдно се молио за мене и моју породицу. Уливао ми снагу пред сваку интервенцију, мишљење лекара, контролу. Са оцем Мелентијем смо супруг и ја ишли на поклоничка путовања на Егину два пута. Чак и када би сви спавали о. Мелентије се увек молио читао акатисте, молитве за здравље…У манастир смо ишли веома често. Сваке недеље на литургију. То је велика светиња у којој одмах осетите благодат, мир, љубав. Када у неким безизлазним ситуацијама супруг није знао како да ми помогне одлазио би по о. Мелентија и када би ми прочитао молитву увек би било боље. У манастиру смо чули о многим исцељењима и помоћи коју је свима пружала Мајка Божија, па и мени.

Прошло је 7 година од када идемо у манастир и од када нам је отац Мелентије духовник.
Хвала Господу и Мајци Божијој што сам се нашла у ситуацији да упознам о. Мелентија и да тако сазнам за манастир Свете Тројице у Бистрици. То је за мене посебно место у којем осећам велику благодат, а усрдне и искрене молитве мог оца Мелентија су ми помогле када ми је помоћ била најпотребнија, а и данас ми помажу.
Слава Богу за све!Искрено,Ана Иркић

Помаже Бог,

Обраћам се у жељи да са Вама поделим једну дивну причу о чудесном оздрављењу које се догодило у Манастиру Свете Тројице у Горњој Бистрици. Како сам од лета 2012год. веома често одлазила на Свету Литургију и молитве у Манастир Свете Тројице у Бистрици,у коме сам се у више наврата уверила у моћ исцељења и помоћи Господа нашег Исуса Христа и Свете Мајке,била сам присутна када је момак који је 10год. био непокретан од 18 до 28 год. , после вишедневног узношења молитава у Светом храму , проходао.То је за све нас било право чудо.Читава моја породица налазила је мир и спокој у том Светом храму,благодарећи увек пријатном дочеку и благој речи Оца Мелентија,која је увек налазила пут до наших срца…Препустивши се вољи Божијој,уједно пронашавши топлину, разумевање, охрабрење, наду и утеху у Очевим речима,који нас све једнако дочекује и испраћа правом Христовом љубављу,јер је само у Христу љубав тако чиста и снажна.Собзиром на то да се ближио Часни пост и да нас је Отац поучио колико је велика благодат бити у Светом храму у време Тримирја,осетили смо потребу сестра Милена и ја да доживимо такво искуство.Хвала Господу,издржали смо са лакоћом три дана ,без воде и хране,уз молотве Оца,што нам је раније било потпуно незамисливо.У та три прва дана Ускршњег поста,огромна већина икона је миросала.Премда се то догађало и раније у овом Светом храму,само у мањем броју,биле смо врло изненађене ,јер је мирисао чак и зид и иконе које су недавно иконописане на зиду.

Прочитајте још:  Новац за медије, само режимским фирмама: Фирми основаној дан пре отварања конкурса шест милиона

Унутар храма осећала сам Свети мирис како се шета кроз ваздух. У разговору са Оцем сазнале смо да осим редовног, постоји и причешћивање честицом за болесне, којом смо се након прве недеље поста и причестиле што нас је ојачало духовно и телесно. Благодарећи свему томе, преживела сам операцију у ужичкој болници, на гиекологији, операција је била тешка и неизвесна, уместо да останем 3 дана, остала сам 30 дана, лекар који ме оперисао, позвао је моју породицу да се опросте од мене, јер је био сигуран да нећу преживети. Ал уз благодатне молитве које је Отац узносио даноноћно у Манастиру и милост Свете Мајке ја сам преживела. Слава и Милост Господу Богу што нас је удостојио да уђемо у овај исцелитељски манастир и спознамо благодат Духа Светога. Благодарећи молитвама у манастиру Свете Тројице, моја породица је пронашла мир у души и радост у срцу . Има доста да се прича похвално о свим исцељењима у овом манастиру. У знак захвалности за све што смо добили у том манастиру ми смо се венчали у истом 31.08.2014год. Слава Господу за све.

Благодарна Господу, што ме је удостојио да осетим и доживим чудесну моћ исцељења, желела сам ово да поделим са Вама Оче Мелентије, који неуморно бдите и храбрите вашу духовну паству.Слава Богу и Светој Мајци што и данас у 21.веку постоје овакве духовне оазе мира, љубљви , утехе, разумевања са часним Оцима на челу какав је и наш Отац Мелентије који стрпљиво, благо и неуморно враћа све нас на прави пут.
Олга Поњавић – Севојно

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ЖЕЛИМ ДА ЗАХВАЛИМ ГОСПОДУ, МАЈЦИЦИ БОЖЈОЈ ПРЕСВЕТОЈ БОГОРОДИЦИ ТРОЈЕРУЧИЦИ И СВИМ СВЕЦИМА И ОЦУ МЕЛЕНТИЈУ И ДА КАЖЕМ СВИМ ЉУДИМА КОЈИ ВЕРУЈУ У ГОСПОДА ЗА БЛАГОДАТИ КОЈУ САМ ДОЖИВЕЛА У МАНАСТИРУ СВ. ТРОЈИЦЕ КОД ОЦА НАШЕГ МЕЛЕНТИЈА:

– МЛАЂА КЋЕРКА ЈЕ ДОБИЛА БЛАГОСЛОВ ОД БОГА И ОСТАЛА ЈЕ У ДРУГОМ СТАЊУ И РОДИЛА ДВЕ ДЕВОЈЧИЦЕ, ДВА БАКИНА ЗЛАТА.

-СТАРИЈА КЋЕРКА ЈЕ, СЛАВА ГОСПОДУ, ИЗАШЛА ИЗ СВОЈЕ ПСИХИЧКЕ КРИЗЕ И СРЕЋНО СЕ УДАЛА.

– ЈА САМ ИЗАШЛА ИЗ КРИЗЕ И ДЕПРЕСИЈЕ И ПСИХИЧКИ СЕ ОПОРАВИЛА, ОПЕТ КАЖЕМ, СЛАВА БОГУ И ПРЕСВЕТОЈ МАЈЦИ БОЖЈОЈ ТРОЈЕРУЧИЦИ И СВИМ СВЕЦИМА И МОЛИТВАМА ОЦА МЕЛЕНТИЈА.

МОЛИМ СЕ ГОСПОДУ И ПРЕСВЕТОЈ БОГОРОДИЦИ ДА НАМ ЧУВАЈУ ОЦА МЕЛЕНТИЈА.

ГОРДАНА ЈЕСИЋ – УЖИЦЕ

Помаже Бог,

Желим да поделим своју захвалност и овим путем Оцу Мелентију и манастиру Свете Тројице.

Од 2014. године идем на литургије и молитве код мог духовног Оца Мелентија у манастир Свете Тројице.

Захваљујући његовим молитвама успела сам да у тешком периоду “сачувам” своје ментално здравље, да променим посао и запослим се у другом граду, да упознам свог садашњег супруга и удам се, моја сестра је добила двоје деце, мајка је имала успешну операцију, оцу је нога боље од када му Отац чита молитве.

Све ово није лако, али уз његове молитве лакше је неупоредиво.

Била сам присутна када је девојчица која је тешко ходала поправила свој ход. И у многа друга исцелења сам се уверила.

Код Оца Мелентија сам научила доста о нашој вери, понашању у манастиру, посту и научила сам доста молитви.

Хвала Богу и Оцу Мелентију за све молитве и исцелења која сам ја и други дозивали.

Марија М.

[table id=1 /]

За више вести из Србије и света на ове и сличне теме, придружите нам се на Фејсбуку, Твитеру, Инстаграму, Вајберу, Телеграму, Вконтакту, Вотсапу и Јутјубу.

Будите први који ћете сазнати најновије вести са Васељенске!

СВЕ НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ НА ТЕЛЕГРАМ КАНАЛУ

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *