Дојче веле суспендовао четворо запослених и једног фриленсера због навода да су „исказивали антисемитске и антиизраелске ставове“

Дојче веле суспендовао четворо запослених и једног фриленсера због навода да су „исказивали антисемитске и антиизраелске ставове“

Немачки међународни радио Дојче веле (Deutsche Welle – DW) суспендовао је четворо запослених и једног фриленсера док траје истрага тврдњи да су исказивали антисемитске и антиизраелске ставове.

Они су део редакције на арапском језику, а раније су се на друштвеним мрежама појавили коментари за које се сумња да су их они поставили, а који умањују холокауст и говоре у стереотипима о јеврејима.

Дојче веле је саопштио да је затражио независну спољну истрагу о тим оптужбама.



У саопштењу се додаје да се сви запослени морају придржавати принципа куће, укључујући и борбу против антисемитизма. То се односи и на приватне налоге запослених на друштвеним мрежама.

Дојче веле је медиј који финансира немачка влада.

[table id=1 /]



Бета/АП

За више вести из Србије и света на ове и сличне теме, придружите нам се на Фејсбуку, Твитеру, Инстаграму, Телеграму, Вконтакту, Вотсапу и Јутјубу.

ПОДРЖИТЕ НЕЗАВИСНО НОВИНАРСТВО
Помозите рад Васељенске према својим могућностима:
5 €10 €20 €30 €50 €100 €PayPal
Заједничким снагама против цензуре и медијског мрака!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Више са интернета